Twist and shout

Hej kompis! Tänkte låta bli att blogga idag eftersom jag är arg och då blir inte inläggen så bra, men ska anstränga mig lite nu... Idag i skolan kollade vi på en kille som sjöng + en gubbe som spelade piano, världens sötaste gubbe, lovar!! Detta gjorde så att vi slapp språket vilket var skönt. Efter hade vi 2,5 timmars hål om inte mer som alla tisdagar. Sen tre lektioner till innan jag fick komma hem, var så himla trött. Fick dock inte sova när jag kom hem då farmor kom och hämtade mig och skjutsade mig till frissan. Klippte en bra bit, det är förklaringen till varför jag är arg. Känns jätte fräscht i håret, det gör det. Men, det är så himla kort och så himla fult, vågar knappt gå till skolan imorgon :( när jag kom hem så duschade jag i alla fall, sen dess har jag bara suttit och spelat rumble, haha. Imorgon ska jag gymma med Moa, äntligen. Nu ska jag fortsätta mitt spelande, ha det bra!

Bild från Tyskland, saknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu