Say what you need to say

Hej! Ligger i min säng och kollar på familjen annorlunda. Idag var jag i skolan och det var jättejobbigt :( Efter skolan kom Hannisen och hämtade mig och så åkte vi sedan vidare till Filippa där vi jobbade med vårt kemi projekt, sen åt vi en asgod kladdkaka som Julia hade gjort och skrattade en hel del gjorde vi också. Goa tjejer! När jag kom hem så var det egentligen meningen att jag skulle plugga men det gick inte riktigt så som jag tänkt mig för som vanligt så är allt annat mycket roligare än att plugga, så klart. Så jag tror att det är dags att öppna böckerna nu när programmet är slut. Haha orkar inte :( puss fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu