Happy

Drömde om andra världskriget inatt, att jag var med osv. Riktigt obehagligt :( i alla fall så sitter jag i skolan och är så glad som jag kan bli, fick nämligen MVG på uppsattsen i svenska nationella!! Så himla glad, trodde aldrig att det skulle gå så bra. Wow! Plus att jag klarade mitt matteprov som enligt mig var bland det svåraste vi haft, kan inte bli så mycket bättre. Slutar om 4 min och då ska jag hem och äta, så himla hungrig. Sen ska jag gymma med Moa och plugga tyska. Fredag imorgon! Blir en lugn helg för min del, känner att jag behöver det, har inte sovit ut på väldigt länge, alltså är det dags nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu