Godmorgon!

Ligger HEMMA i min underbara säng och har det bra. Kom hem vid 12 tiden igår och då hade min underbara mamma gjort jätte mysigt på mitt rum, tänt en massa ljus osv. Sen hade dom även gjort om hela duschen nere, hur fint som helst, hihi. Det var egentligen tänkt att jag skulle sova till 3 idag men jag ändrade mig visst, nu ska jag njuta av en svensk frukost och dricka mycket vatten, något av det som jag saknat mest av allt. Fan vad gott vatten vi har här i Avesta!! Ha en bra dag!


Goaste tjejen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Dom hade gjort hur fint som helst på mitt rum oxå! :D :D :**

2012-03-04 @ 14:42:32
URL: http://hannaloviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu