För att du finns

Hemma efter en riktigt jobbig dag i skolan. Började dagen med tyska och SO, sen efter det hade vi nationellt prov i biologi som gick riktigt dåligt, hur svårt som helst :( det här gjorde så att vi hade ungefär 10 min på oss att käka, som tur var så var det okej att vi kom försent till matten, fick alltså ingen lunchrast.. På matten kom jag på att jag glömt min astmamedicin som jag var tvungen att ha då vi hade idrott. Fick springa ut på engelskan och möta mamma och pappa som kom med den, direkt efter det hade vi idrott, fotboll. Riktigt jobbigt med andningen men det var ganska kul. Stressig skoldag måste jag säga, och tack vare det har jag jätteont i magen nu. Nu är jag äntligen hemma, ska ner och duscha och sen bara softa resten av dagen, så skönt! Ha en bra fredag!! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu