Eraise me

Hej mina vänner! Duschade för en liten stund sen och sen dess har jag suttit på en stol och spelat wordfeud och draw something. Känns inte alls bra då jag egentligen borde plugga eftersom vi har nationellt prov i biologi imorgon. Tycker dock inte som om det är någon ide att plugga för jag har ju inte en aning om vad som kommer med. Allt jag kan göra är att läsa alla dessa hundra sammanfattningar och hur många av alla dom orden kommer fastna i mitt huvud? Noll. Alltså är det ingen ide. Är riktigt orolig för hur det ska gå, om jag förstått det hela rätt så är det sånna frågar som man måste tänka och använda sin fantasi för att kunna besvara dom men det kan icke jag göra.. Vi får se hur allt slutar, inte blir det bra i all fall. Idag är det ju tisdag och då har vi som vanligt bara fyra lektioner vilket är riktigt skönt. På NOn redovisade vi våran så kallade teater. Gick helt okej, tror dock att det bara räcker till ett G, men duktigt av oss som lyckades få ihop det på bara två dagar. Nu ska jag gå och äta för ovanlighetens skull. Förlåt Patrik om det var jobbigt att läsa den meningen. Puss och ett stort lycka lycka till till er andra som också har nationellt prov imorgon! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu