Please don't let me go

Just nu är livet väldigt orättvist tycker jag, allt går annat än bra och jag är allmänt ledsen. Jag saknar min pojkvän och jag vill inte vara ifrån honom i tre veckor... :( Nog om det. Imorse vaknade jag redan vid fem av att min mage gjorde så himla ont, låg i sängen och försökte somna om enda fram till klockan åtta då gav jag upp och gick upp och gjorde frukost. Efter det la jag mig i sängen och kollade på tv och lyckades somna om, vaknade sedan vid 12. Vid 2 tiden åkte vi upp på stan, jag, mamma & pappa och käkade kina. Var även inne på h&m en sväng där jag äntligen köpte min älskade klänning som jag tjatat så mycket om. Sen jag kom hem har jag bara vilat och ätit ibumetin, haha..Mår verkligen inte bra så kvällen lär bestå av en hel del filmer. Sen får någon snäll människa gärna komma förbi med en godispåse och göra mig sällskap, om det nu finns någon där ute som står ut med mig, inte på mitt bästa humör idag inte...Ha en fortsatt bra dag! ♥
 
Bästa dagen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu