Mange ger dig allt du vill ha

Hej och godmorgon! Ligger i sängen och dör av trötthet men kan ändå inte somna om? Ja... Igår var som sagt väldigt väldigt kallt. Moa och Nathalie kom i alla fall hem till mig och vi åkte inte ner på stan förns vid 8 tiden tror jag och då hade dom tagit bort alla stånd pga vädret, mycket tråkigt då jag hade planerat att köpa remmar. Blåste grönt och värmde oss inne på american var väl det vi gjorde största delen av kvällen. Sedan var det mange makers, hiho. Inte så fula ❤ efter det var känseln i fötterna borta så jag knappt kunde gå. Helt sjukt.. Detta slog nästan nyår alltså. Kom äntligen hem vid 1 med leriga skor som vi stod och gjorde rent ett bra tag, haha... Nu ska jag vänta på att Moa ska vakna så att vi kan äta frukost och sen åka till Avesta parken i hopp om att vinna något fint. Ber till Gud om att det inte blir som förra året då jag stod i 2 timmar i regnet och fick med mig en för liten mössa hem ❤
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu