I want it that way

Tja! Sitter på min säng och har panik över mitt rum som för tillfället ser ut som andra världskriget. Inte bra, kom igen nu Åsa-Linn! Städa! - Ska... Dagen igår var jättetrevlig! Lika så idag enda tills jag kom hem då blev det tråkigt. Ikväll är det fotboll som gäller. Frankrike-Spanien tror jag att det var. Heja heja! Nu ska jag ner och duscha men först ska jag försöka få mig själv att förstå att jag faktiskt åker till Spanien om bara en vecka och blir borta tre hela veckor. Detta betyder att jag inte får träffa Edvin på väldigt länge..hur tråkigt som helst. Och mina världen bästa vänner också så klart. I will miss you! Ha en fortsatt bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu