Fast car

Hej fina ni!! Vet inte riktigt hur det blir med bloggen... förstår mig inte på devote nämligen. Blir väl antangligen kvar här, men är så ledsen över att jag inte kan mobilblogga. Vet inte hur många gånger jag tagit upp mobilen på sistone för att blogga och någon sekund senare kommit på att det faktiskt inte går. Hur som helst så sitter jag nu på min säng och har väldigt tråkigt. Imorse ringde klockan tidigt då jag skulle iväg på cup. Hur kul som helst var det!! Gick faktiskt helt okej med tanke på lagen vi mötte och alla var jätteduktiga. Lyckades även göra några mål vilket jag är glad för. Vädret blev dock inte så bra men det gjorde inte så mycket förutom att man blev skitig på alla möjliga ställen. Väldigt kallt också, men när man väl kom ut på plan glömde man bort att det var kallt, i alla fall jag. Imorgon ska vi dit igen vilket jag ser fram emot. Hoppas på bättre väder då! Ikväll blir jag hemma själv vilket är jätte jätte tråkigt... Ska äta b&j och kolla på en mysig film tror jag. Blir nog bra! Hoppas ni mår bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu