Drunk

Hej!
Såg att jag fått en kommentar, och jo..det var det jag också tänkte, att det har att göra med att dom gjort om blogg.se. Men ville vara säker på att jag inte var den enda som hade problem med appen. Och jo självklart kan jag blogga från mobilen annars också men tycker inte att det är lika bra och enkelt som det är med appen. Tycker att det tar längre tid också, och det går aldrig att ladda upp bilder då. Vi får helt enkelt hoppas på att det börjar funka snart igen! Kul att du kommenterade :)

Hemkommen från Borlänge där jag varit och spelat de två sista matcherna för cupen. Gick inte så bra för min del, kan ha att göra med att jag sov så himla lite inatt... men de andra gjorde väldigt bra ifrån sig. Nu tänkte jag ta en dusch och äta lite, sen då? Ingen aning... Blir väl hemma idag igen, vädret är ju så fruktansvärt tråkigt tyvärr. Vi hörs en annan gång!

Saknar denna tjej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu