All I need is you

Hej på er! Imorse blev jag väckt av väckarklockan, igen... Hatar det! Vill ju vakna av mig själv. Hur som helst så gick jag upp och tog på träningskläder och gick därefter hem till Isabelle. Vi var ute på en powerwalk i någon timme innan frukosten, riktigt skönt, men satan vad hungrig jag var när jag kom hem.. Började skaka och grejer, förstår mig inte på er som inte äter frukost? Nu sitter jag på mitt rum och gör ingenting. Hade tänkt att hitta på något riktigt kul med någon idag men är så himla trött så vi får se hur det blir med det.. Ha en bra dag!

Woho, nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu