Tivoli world

Hej, hej, hej!! Har hänt väldigt mycket på sistone... Vet icke vart jag ska börja därför tänker jag bara berätta om dagen idag som tillbringats på tivoli. Idag var ingen vanlig dag, jag, Åsa-Linn har nämligen åkt frittfall!! Sjukt... Konstigt att jag lever för mitt hjärta mådde inte bra när jag väl satt där och inte hade något val... Men nu är det gjort och det känns bra. Har åkt en massa karuseller och skrikit jättemycket som vanligt så nu gör halsen ont. Har även umgåtts med bästa barndomskompisen, väldigt trevligt! Hemma i Sverige om en dag. Puss bloggisen ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu