Lego house

Omg!!! Blogg.se appen funkar igen, så glad! Ligger just nu i sängen och kokar sönder, tror jag har feber :( eller så är det jättevarmt! Har försökt blogga minst tre gånger dom senaste dagarna men det har inte funkat så jag blev arg. Jag längtar hem... Eller jag vill egentligen bara ha hit dom som jag märkt att jag inte klarar mig utan. Gud så jag saknar dom! Mina vänner, min pojkvän. Åh, ja... Dagen idag var väldigt varm men eftersom jag är så solbränd så tillbringa vi inte dagen på stranden, blev lite annat istället. Nu ska jag dricka vatten, ha det fint! ❤ Och...alla fina bilder jag tagit på stranden försvann :( laddar upp när jag tagit nya, Oki? Bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu