Home sweet home

Igår kl 11 landade mitt plan hemma i Sverige. När jag kom ut stod min underbara Moa och väntade på mig. Blev så otroligt glad!!! Det var så himla skönt att få träffa den tjejen igen. Hon vet hur man gör mig glad hon. Vid 6 tiden igår kom min fina pojk hit, riktigt skönt att äntligen få träffa och umgås med honom igen. Honom tycker jag om! Nu ska jag gå och packa upp mina kläder och sedan bara ta det lugnt resten av kvällen. Att sova i tid är ett måste! Minns inte senast jag gick och la mig tidigt... Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu