Arg

Är det verkligen sommar? Det är något jag undrar och har gjort väldigt länge. Så trött på detta... Jag ska i och för sig inte klaga då jag varit i Spanien och haft det varmt och skönt. Men, detta är sjukt... Jag vill ha sol!!! Och det vill alla andra också så varför kan vi inte få det? Bara regn, regn, regn hela tiden, varje dag.. Jag vill inte spendera den tiden dom är kvar av mitt sommarlov i min säng och kolla på film, det funkar i och för sig om man kollar med någon. Nej, jag ska ha sol. Så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu