Wonderwall

Tja! Jag är fettglad nu, eller egentligen inte då mitt huvud värker och jag är allmänt trött men jag har precis blivit klar med ännu en uppgift till biologin, helt underbart! Inte mycket kvar av den förbannade uppsatsen som jag skriver om i varenda inlägg, så snart slipper ni läsa om den. Eller på fredag då, för det är då den ska in. Hoppas fan på mer än ett G nu i alla fall för jag har faktiskt kämpat med den enligt mig själv. Nu sa pappa att han också tycker att jag gjort det så ja..ni ser, ibland är jag också duktig! Nu ska jag fortsätta vänta på maten som aldrig blir klar, sen ska jag ta det lugnt resten av kvällen. Kanske städa lite om jag känner för det, och kika lite på tyska glosorna. Ta hand om er! / linnburmn♥


Så var bilden inte ny </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu