What makes you beautiful

Jag förstår ingenting..Är helt slut i hela kroppen och får kämpa för att inte somna helatiden trotts att jag sov 13 timmar inatt plus 2 till på dagen. Borde man inte vara pigg då? Det tycker jag. Det kan ju i och för sig ha att göra med att jag är sjuk och då brukar man ju vara trött. Så måste det vara. Hade världens värsta dröm inatt också, buhu, så det var väldigt trevligt att vakna och inse att det inte var verklighet. Kom på nu att käftis va i skolan idag för att kolla mina tänder, jag var dock inte där så den fick väl kolla någon annas tänder antar jag. Fast egentligen var det dåligt för jag har ont i min tand och då hade jag kunnat fråga dom varför det gjorde ont. Nu fick jag ihop en hel berättelse. Just nu sitter jag i alla fall på min säng och gråter över att mitt munsår gör så ont, det är även stort och fult och jag vågar inte gå ut så här. Jobbigt läge, men måste till skolan imorgon hur jag än mår. Resten av kvällen tänkte jag tillbringa i min säng med en massa filtar och täcken, halstabletter, te, tända ljus och ett antal kärleksfilmer som jag sett hundratals gånger men som jag aldrig lär mig att sluta böla till. Sen borde jag räkna lite matte också och att städa mitt rum vore fint. Vi får se hur mycket jag orkar. Puss! / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu