Varning! Detta inlägg kanske inte är så rolig att läsa.

Varför kan jag aldrig somna nu för tiden? Det har jag undrat väldigt länge, får bara inget svar på frågan. Jobbigt är det i alla fall, är helt borta på lektionerna, orkar ingenting. Måste skärpa mig nu, kan dock inte göra något åt saken. Hjälper inte att lägga sig tidigt, kan ändå inte somna. Livet är rätt så hårt, men nu kanske ni vill läsa något roligt? Det skulle jag gärna vilja. Finns då tyvärr inget roligt att berätta. Eller en sak, vår längsta skoldag är avklarad, skönt. Dock väntar den jobbigaste på hela veckan imorgon, fredag. Men fredagar är ju trevliga ändå, och så helg också, ännu trevligare. Nu ska jag kolla på film, borde egentligen träna, men tror jag hoppar idag också. Vågar inte testa den där astmamedicinen vilket jag måste om jag tränar. Ska ta tag i träningarna nästa vecka, lovat mig själv. Har gjort det ett antal gånger i och för sig, men inget jag kan rå för. Puss! / linnburmn♥


Saknad tjej, galen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu