Time out

Och jag antar att det är Victor som stör sig på min stavning? ;) Ber om ursäkt för det!
Nu har vi precis vart och lämnat Hedvig på stationen. Helvete. Så himla deprimerad just nu. Vad ska jag göra nu? Nu måste jag sova ensam, fixa mig ensam, skratta ensam osv... Nej. Detta är inte okej! Ingen som kan offra sig att komma hit och sova med mig inatt? Hör av er! Kanske borde berätta att innan vi åkte till tågstationen så var vi till ishallen och kikade hockey idag igen, finalen den här gången. Hann dock inte kolla klart. Ikväll har jag inte en aning om vad jag ska göra, förutom att städa om det nu blir av. Skulle egentligen hem till Nathalie men eftersom att mamma fyller år imorgon så gick ju inte det. Tråkigt, fast ändå kul att mamma fyller år, fast hon vill nog inte fylla år. Nu lär jag sätta fart, skriver senare. Puss! / linnburmn♥


Haha, Hedvig (till vänster). Skönast!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hanna faktiskt!! :DD ;*

2012-01-05 @ 21:53:45
URL: http://hannaloviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu