Only hope

Tja!
Ligger nu i min säng och softar efter att ha snackat med Moa i telefon, skön brud. Idag hade vi tyska i skolan, det var inte så roligt. Sen musik som gjorde att jag fick ont i halsen. Så slapp vi engelskan eftersom det bjöds på "klimatshow" i aulan. Hehe. Till sist lite mycket NO, och helt plötsligt var skoladagen slut. Skönt. Gick däefter hem i hopp om att inte frysa ihjäl, men gjorde det i alla fall </3 Ska drömma om Spanien och värme inatt, det behöver jag. Nu är jag sjuk, igen. Svårt att bli frisk när det är så attans kallt ute. Och då sitter ni och tänker "men hallå?? klä på dig mer", och det är precis det jag gör. Hjälper dock inte när det känns som 40 minus ute. Över till det intressanta. Ja, vad kan det vara? Ingenting. Eller jo, imorgon är det onsdag och vi har en så kallad studiedag vilket innebär att vi är lediga. Yes! Äntligen får jag sova ut. Ska även hinna med att åka upp på stan imorgon med Moa och kika lite. Plus plugg så klart. Och det ska göras även idag när jag någon gång inser att jag faktiskt behöver plugga. Skippar träningen idag, tror jag. Vill bli helt frisk nu så jag kan spela i helgen då vi har två matcher. Ha det bra! / linnburmn♥

392171_236757079719153_136239109770951_630846_1603492013_n_large
Hej puddingar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu