Over you

Sitter och funderar på hur jag ska börja detta inlägg men kommer tyvärr icke på något vettigt. Denna helg har i alla fall varit helt grym. Igår spenderades dagen med väldigt roliga människor på flera olika ställen. Slutade därefter med att vi for hem till Nathalie och sov i hennes stuga. Ganska så trångt med tanke på att vi var sex personer. Detta gjorde alltså att vi inte fick mycket sömn därför var det inte så roligt att gå upp imorse och tänka att man skulle spela 2 hela matcher med endast två och en halvtimmes sömn. Någon gång vid halv 1 fick vi skjuts av Nathalies pappa hem till mig där Hedvig packade sin väska och gjorde sig klar för att sedan åka vidare till tågstationen. Så himla tråkigt att vi ska bo så långt i från varandra. Eller det är inte långt alls egentligen, men allt hade ju varit så mycket enklare om hon hade bott här i Avesta. Nog om det. Efter det åkte jag ner till Kopparhallen för att kika när mina tjejer spelade match. Jag hoppade tyvärr över matchen då jag kände mig dålig..Men fy tusan vilken grym match!! Riktigt stolt över mitt lag må jag säga. Nu är jag hemma och har precis käkat en sallad. Det var gott. Blir en tidig kväll för mig får jag hoppas, nu ska jag hoppa in i duschen och därefter kika på en film med min mor & far. Ha en bra kväll! / linnburmn♥


Tog av Nathalie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu