Like crazy

Förlåt, men jag har nog glömt att jag har en blogg, kom på det nu i alla fall så tänkte skriva lite här!
Igår kom tjejerna och hämtade mig i skolan sen åkte vi vidare till stan där vi åt mat och hade det supertrevligt. Fick jättefina presenter av dom också, hur snällt som helst, gullungar♥ Efter det åkte jag, Nathalie & Moa till ICA och handlade frukt och glass. Sen vidare till mig där vi gjorde fruktsallad och hade det lika trevligt som alltid. Idag gick vi upp vid 10 tiden då vi hade samling i Kopparhallen där vi hämtade upp Hannisen och åkte sedan till Ornäs där vi spelade två matcher. Gick ju då mindre bra.. Sista matchen blev helt...ja, det slutade i alla fall med att Hanna fick stå i mål då Beam bröt foten, eller vi trodde det i alla fall. Detta betydde alltså att vi fick spela utan någon avbytare, några minuter senare ligger Cecilia på golvet och skriker. Fick alltså spela med en spelare för lite plus en målvakt som egentligen är utespelare, det trodde man dock inte för hon var helgrym! Åkte sedan hem till mig med Nathalie och kollade klart på Sverige-Polen och ja..inga kommentarer! Nu har hon i alla fall åkt hem och jag ska alldeles strax ta tag i mitt rum då det ligger kuddar och täcken överallt. Som ni säkert förstår så har min helg hittils varit grym (kanske inte matcherna tidigare idag men dom skiter vi på) och bättre ska den bli för om ´mindre än 4 timmar fyller jag år, wey! Ha det bra mina fina! / linnburmn♥


Dagens bild, väldigt liten dock...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu