Dagens rubrik

Godmorgon!
Behöver jag nämna att jag är trött? Nej, det är nog ganska uttjatat här på min lilla blogg. Ska alldeles strax klä på mig och fixa idrtottskläder och lite annat smått och gott, sedan vidare till skolan för sex hela lektioner. Inget att jag ser fram emot..men på kvällen blir det bra! Ska nämligen träffa Johanna, blir toppen! Förmodligen en hel del mys och så, perfekt. Hinner nog inte blogga innan det, eller jo kanske. Därför gör jag ett inlägg nu, ja ibland är jag allt smart. Nu blev det lite bråttom också, mindre smart. Puss! / linnburmn♥


Ja, ni har denna förut, men han är så snygg så det gör inget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu