Hero of war

Nu har jag lite att berätta! Idag var jag till syon och pratade med henne om gymnasievalet, igen. Världens beslutsångest. Samhäll eller Ekonomi? Det är frågan. Om någon av er som läser detta går någon av dom programmen får ni gärna höra av er till mig, skulle vara till stor hjälp. Har även funderat hela dagen på att åka till Italien och komfirmera mig då jag inte gjort det än, men vi får se hur det blir. Åker endast om jag får med mig någon av mina vänner. Alternativen är Moa och/eller Nathalie då dom inte heller är konfirmerade. Nog om det. Har fått i mig lite sömn nu i alla fall. Har även kikat på lite film, somnade dock till den. Skippar träningen ikväll. Ångrar nästan att jag tränade igår då jag vaknade med halsont imorse. Är helt slut också, sovit alldeles för få timmar inatt så tror inte att jag skulle orka med en träning. Nu ska jag ta en dusch, sen tända massa ljus som vanligt. Ha en trevlig tisdagskväll, puss! / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu