Say what you need to say

Lite sent, men jag kör på ändå!

Du under 2011..

När...

Grät du senast? - Timme sen
Skrattade du senast? - Igår
Duschade du senast? - 30 min sen
Lyssnade du på musik senast? Alldeles nyss
Hade du kul senast? - Igår

Vem..

Kramade du senast? - Mamma
Pratade du i telefon med senast? - Hedvig
Fick du sms av senast? - Samuel
Hade du tråkigt senast? - Nu antar jag

Om dig:

Kommer du ifrån? - Halft från Malaga & halft från Avesta?
Heter? - Åsa-Linn
Hur gammal är du? - 14
När fyller du år? - 22 Januari
Tycker du om någon just nu? - Om
Jag samlar på? - Minnen
Gröna eller röda äpplen? - Gröna helt klart!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Mina närmsta.
Vilken tid gick du upp idag? - 12.23 tror jag?
Har du sovit i din egna säng inatt? - Ja
Har du sovit ensam inatt? - Ja :(
Har du strumpor på dig nu? - Yes
Hur svarar du i telefon? - Olika..men oftast 'hallå' eller typ 'hejhej'
Vad ska du göra ikväll? - Umgås med min söta farmor, hehe 
Vad ska du göra imorgon? - Jobba med laget för att samla in pengar till Tyskland
Var vill du bo när du blir stor? - Bra fråga!


Vad vill du bli när du blir stor? - Det undrar jag också
Är det okej att gråta? - Absolut
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommar!!
Skulle du göra om du vann en miljon? - Ta med alla mina vänner på en resa, shoppa, spara och kanske skänka lite också?
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Inte direkt
Vill du gifta dig? - Ja
Vill du ha barn? - Det vill jag, dock inte nu
Solar du ofta? - Inte ofta
Är du bra på att laga mat? - MVG i hemkunskap, självklart!
Gillar du att dansa? - Det är kul
Hur vig är du? - 4 av 10 kanske
Vilken är din favoritglass? - Ben & Jerry´s
Tror du på ett liv efter döden? - Nej
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Både och faktiskt, mest kvälls tror jag, fast morgon också, ibland
Vilken ögonfärg har du? - Ljusbrun
Vilka hårfärger har du haft? - Ljusblondt, blondt, mörkblondt, ljusbrunt, brunt? Jag vet inte riktigt
Brukar du bädda sängen? - Jo då
Har du kysst någon under den senaste månaden? - Nej
Vad var det senaste du sa? - Okej
Saknar du någon nu? - Ja, verkligen


Under 2011..


Har du gråtit? - För mycket
Har du skrattat? - Ja
Har du sovit i tält? - Försökt
Har du sovit under bar himmel? Jo jag tror faktiskt det
Har du varit på Gröna Lund? - Haha nej
Har du varit på Liseberg? - Nej..
Har du varit på Kneipbyn? - Nej
Har du varit utomlands? - Yes
Har du varit i en annan stad? - Självklart
Har du bott hemma? - Ja

Dina vänner under 2011..

Har en vän dött? - Nej
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja
Har du sökt tröst hos en vän? - Det har jag
Har du sovit över hos en vän? Självklart
Har du varit kär i en vän? - Alltså... den frågan var svår
Har du fått mer än fem nya vänner under året? - Ja

Under 2011..

Har du pussat någon? - Ja
Har du varit tillsammans med någon? - Ja
Har du varit kär i någon? - Jo
Har du sovit med någon av motsatt kön? - Ja

När har du som mest..

Gråtit under 2011? - Början av sommarlovet och dom två senaste månaderna
Skrattat under 2011? - Slutet av sommaren


Denna månad:

Har du varit kär? - Ja, jo
Har du kysst någon? - Nej
Har du pussat någon? - Ja
Har du kramat någon? - Ja
Har du skrattat? - Ja
Har du gråtit? - Jo
Har du varit glad? - Ja
Har du varit ledsen? - Ja

/ linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu