Use somebody

Mina älskade skolkamrater klagar på mig och säger att jag bloggar dåligt..inget jag kan hålla med om i alla fall, gör det så fort jag har tid. Hej! Idag hade vi tyska, det var tråkigt. Efter det hade vi jättelångt hål och då åt jag och Moa födelsedagsfika och firade mig lite halvt, dvs chokladboll och päronfestis, mycket gott. På musiken fick jag reda på att jag ska få ha musik på öppet hus så nu är jag jätteglad. På engelskan sov jag lite halft men lyckades bli lite piggare till biologin där vi fick sluta tjugo minuter tidigare, riktigt skönt! Nu ska måla mina naglar, frågan är vilken färg? Ska fundera på det medans jag äter. Kvällen lär spenderas åt en hel del plugg antar jag. Ha en bra dag! / linnburmn♥


Bild från Kopparcupen! Så tråkigt att några slutat...

Kommentarer
Postat av: alva

<3

2012-01-17 @ 21:07:37
URL: http://alvasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu