Making memories

Hej alla goa & glada människor! Om det nu finns några en sådan dag som denna, skulle inte tro det. Detta var nog årets jobbigaste skoldag, logiskt. Gäspade cirka 129 gånger i skolan, därför har jag ont i käkarna nu. Jag som är så hungrig, men orkar inte ens tugga för att jag är så trött. Kunde knappt hålla i pennan och skriva tidigare idag, ganska illa. Nu tänkte jag sova lite, dumt då jag inte kommer kunna somna ikväll, men mina ögon orkar verkligen inte hålla sig öppna mer. Senare någon gång skulle det vara bra om jag använde min biologibok och lärde mig lite om det som står i den, annars tog jag med den hem helt i onödan, den är ju trotts allt rätt tung. Hörs senare, puss! / linnburmn♥

Tumblr_lvbkxddb8q1qj065bo1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu