Looking up there's always sky

Godmorgon!
Denna morgon har varit konstig. Började med att vaknade 7 och var jättepigg. Förstår inte hur det gick till då jag bara hade sovit ca 2 h. Satt på en film och lyckades somna om vid 9 tiden. Efter det började massa folk ringa hit, det ringde mer än 4 gånger. Så vaknade helatiden av det, somnade om, vaknade igen, somnade om osv osv. Jag har sagt det många gånger, men jag säger det igen, satan vad trött jag är på folk som ringer tidigt på morgonen och väcker hela huset. Har alltså inte sovit något alls känns det som men nu är det så. Funderar på hur jag ska göra med frukosten, kanske lika bra att hoppa över den idag? Ja. Känns som om jag inte skrev något vettigt alls i detta inlägg, men det jag egentligen ville komma fram till är att idag fyller världens bästa mammi år, så ett stort grattis till henne♥


Och far min lyckas ju tyvärr alltid blunda på kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu