Kallt hemma hos familjen Burman

Sitter på mitt rum alldeles ensam och myser med två duntäcken, en kopp te och choklad. Ska snart leta på min bästavän, dvs SO-boken och sätta mig och plugga lite då vi har det svåraste SO provet vi har haft och kommer att ha. Känns riktigt dåligt då jag inte förstår mycket av det. Skolan idag var väl tråkig, som vanligt. Eller det var hyffsat kul på lunchen då Gustav tryckte i sig en hel potatis i käften, rättare sagt vidrigt. Idag fick vi tillbaka våra matteprov och jag var som tur godkänd. Satan vad skönt!! Ímorgon är det endast en vecka kvar till nationella i svenska, alltså första delen som är läsförståelse. Min bästa sida, verkligen. Nja..Vill inte..
Nu lär jag sätta fart, puss! / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu