Just the way you are

Nu är jag tillbaka. Var ju i och för sig ett tag sen men haft annat för mig. Gick helt okej faktiskt, men tror ni inte att jag ska tillbaka dit nästa vecka och ta ännu mera prover? Jo, självklart. Fick med mig sån astmamedicin som jag ska ta innan varje träning. Vågar dock inte för man fick tydligen hjärtklappning av det första gången då kroppen inte är van? Tycker det låter läskigt. Måste även meddela er att jag fick med mig två stycken varmfodrade tights hem idag, hur varma som helst. Perfekt nu när det är så attans kallt ute. Nu ska jag ner och ta en dusch, bädda rent i min säng och om jag nu är flitig och gör det jag borde så kanske jag får ihop några rader till min biologiuppsatts. Får hoppas att jag somnar i tid ikväll så det inte blir som imorse. Försov mig ganska mycket, så det blev kaos här inne på mitt rum då jag inte hittade min skåpnyckel, hehe. Ha en trevlig kväll! / linnburmn♥


Jag var visst ganska tjurig på den tiden, förlåt mamma & pappa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu