But I won´t fall

Hej bloggish!
Just nu sitter jag med två hela piggelins i handen så det är väldigt svårt att skriva men jag kör på ändå. Måste bara meddela er en sak som är både bra och dåligt, mest dåligt. Hittade nämligen min mattebok som tydligen låg i min väska, så nu ligger den här bredvid mig orörd. För det första förstår jag inget, för det andra har jag ont i mitt huvud vilket gör att jag inte kan tänka, och för det tredje är det svårt att skriva siffror med två glassar i handen. Nu ska jag försöka hitta en film som jag inte har sett, blir förmodligen årets svåraste uppdarg. Filmtips??? Lämna en kommentar! PUSS / linnburmn♥


På torsdag kommer min älskling hit också!!! Mumsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu