Worth dying for

Tja!
Hemma från en riktigt jobbig skoldag då min mage gjort ont i stort sätt hela dagen. Första nationella avklarad, gick inte så bra. Tiden räckte inte till osv, var dock den enda som tyckte så. När vissa var klara hade jag cirka två och en halv sida kvar, inte bra! Har under hela dagen fått för mig att jag kommer vara dödligt sjuk på torsdag då andra delen är eftersom jag mår riktigt dåligt nu, min förkylning blir bara sämre och sämre. Vad har jag för fel? Får hålla tummarna så att jag är frisk på torsdag nu, ingen aning om det funkar men förlorar ju inget på det i alla fall. Nu tänkte jag gå till köket där det bjuds på mat, god mat. Efter det ska jag kolla på Elsas värld, sen ska jag läsa igenom mitt häfte då vi har prov på fredag. Får hoppas att det blir gjort denna gång, vet ju hur det brukar sluta..hehe. Puss! / linnburmn♥

391019_262740497110116_125180564199444_854043_830180041_n_large
Självklart älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu