We found love

Jag kan nog allt här i världen förutom att packa. Okej, matte får ingå i den kategorin också. Hittar inte allt jag vill ha med mig så jag får helt enkelt packa imorgon, fast nej det går inte för då är det annat som gäller. Får bli dagen innan, som vanligt. Fast kom på nu att jag inte kan då heller för har planerat annat då också, oh my god xD Nu kom mamma så ska be henne om hjälp då vi har en liten läxa som ska in imorgon. Imorgon efter skolan kommer Johanna och hämtar både mig & Moa och sen åker vi hem till Moa och myser, blir toppen. Behöver en sådan dag nu känner jag. Detta betyder att uppdateringen imorgon blir rätt så dålig, men ni klarar er. Puss! / linnburmn♥


Fina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu