We are the world

Idag slutade jag 14.15 som alla andra onsdagar, skönt! Sen dess har jag plockat undan lite på mitt rum (forfarande inte klar) då jag hade lite bråttom imorse så rev jag ut alla saker som fanns i mina lådor, kaos! Nu börjar jag bli riktigt hungrig så tänkte gå och käka lite mat, vet dock inte vad, mor min är icke hemma så. Väldigt sugen på makaroner, men det tycker inte mamma är någon mat, men det tycker jag så funderar på att passa på nu när hon ändå inte är hemma? ;)
Idag måste jag packa vilket jag nämt i mina flesta inlägg på den senaste tiden, men det blir liksom aldrig av. Kan bero på att jag är så dålig på att packa, vet aldrig vad jag ska ha eller vill ha med mig osv. Hoppas det löser sig ändå. Puss!
/ linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu