Perfektion

Godmorgon!!
Vaknade vid 9 tiden av världens huvudvärk som hindrade mig från att somna om. Ganska surt. Enda sen dess har jag hunnit med att äta frukost, städat hela mitt rum och så har jag även duschat. Ska snart sätta fart och börja klä på mig och lite sånt. Sen någon gång efter 2 tar jag bussen till stan och möter upp Moa. Ikväll måste jag plugga gärnet. Ha en bra dag! / linnburmn♥

Har försökt att lägga upp videos hela veckan men det går inte, någon som har samma problem?
Ni får helt enkelt trycka på länken nedan, goa killar♥
http://www.youtube.com/watch?v=RqRIzZhhyhY&feature=player_embedded

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu är veckans blogg-vinnare avslöjad!

Kika in och se om det blev du!

Om inte, ta chansen till nästa dragning och var med igen! :)

2012-02-01 @ 14:43:58
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu