Just me

Hej på er!
Ska snart till skolan men tänkte skriva lite snabbt i alla fall.
Igår kom min fina Nathalie och hämtade mig efter skolan och därefter åkte vi och käkade friterad kykling med pommes, det var gott & trevligt. Och ännu trevligare blev det när vi kom ut, eller rättare sagt roligt. Haha!! Efter det åkte vi ner till Koppar där tjejerna tränade och jag kollade på, och till sist hade vi möte om Tyskland enda till klockan 9. Kom hem och duschade, sen la jag mig i sängen med världens sämsta humör och somnade. Nu ska jag ta mig till skolan med panik eftersom vi har två hela redovisningar idag, både på engelskan och idrotten, och ingen av dom är klara.. Wish me luck! / linnburman♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu