Handboll ♥

Anonym om All I need is you:

har du slutat på handboll? :(

SVAR: Nej, nej, nej! Jag har inte slutat på handboll. Har dock inte kunnat spela på ett väldigt bra tag pga lite olika anledningar. Bl a min astma som dom upptäckt ganska nyligen. Självklart kan man spela fast man har astma, det vet ju ni som har det själva men jag har pratat med lite olika läkare och de tycker att jag ska vila upp mig i någon månad nu eftersom jag varit sjuk så himla mycket på sistonde så tror dom att det kan vara något annat som är fel också. Har varit förkyld i cirka 6 månader nu, blir liksom aldrig helt frisk. Har tränat och spelat matcher fast jag varit sjuk och det är ju inget jag rekomenderar för som säkert många vet så kan man få hjärtfel i fall man gör det osv. Jag ångrar verkligen alla gånger jag spelat fast jag varit sjuk (hade jag låtit bli hade jag kanske vart helt frisk nu) men det är så himla svårt att låta bli när man verkligen vill något. Nu väntar jag på provsvar och ska även ta nya prover redan på tisdag, får hoppas på att det inte är något dåligt. Men vad som än händer så tänker jag inte sluta, den saken är klar. / linnburmn♥


♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu