God damn you're beautiful

Tänk att man kan bli så glad av endast några rader text, tack moosi
Idag var jag i skolan, det var tråkigt, sen...haha skoja! Fast det stämde, men måste börja variera lite på det jag skriver osv. Jag hade världens värsta dröm inatt, drömde att jag fick IG på nationella. Gud..får hoppas att min dröm inte blir till verklighet. Nu ska jag gå och äta mat som faktiskt nämns i alla mina inlägg kom jag fram till idag, men äta bör man annars dör man. Måste städa mitt rum idag också, och plugga..
Imorgon har vi som sagt andra delen i nationella provet i svenska som är en uppsats på tre timmar, toppen. Efter det går vi hela vägen till matsalen för att få i oss lite mat om det nu finns någon mat, sen kommer en buss och hämtar oss och åker till Dommarhagen där det bjuds på dans. Det var allt jag hade att säga, ha det bra! / linnburmn♥


Här har vi en gammal bild på mig och mina hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu