Den där blicken du ger mig är gammal nu


Godmorgon! Cool bild, visst? Tack :)
Helt slut i hela kroppen, har träningsvärk överallt fast jag inte tränat på
över en månad. Hur går det till egentligen? Ingen aning. Mår sämre idag
vilket inte är så bra. Skulle ju övat på dansen med Hanna men det gick
ju inte då jag är sjuk. Måste till skolan imorgon hur jag än mår, öppet hus
då. Ska sjunga, kommer gå superbra med tanke på att jag inte alls har ont
i halsen..eller? Nja, får göra så gott jag kan. Nu ska jag försöka ta mig till
köket och äta lite frukost, sen blir det nog film resten av dagen.
Ha en bra dag! / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu