Fix you

Hej fina! Skolan idag var jättejobbig, men efter skolan kom som sagt Johanna och hämtade mig & Moa och då blev allt mycket bättre. Godingen tog med oss till pickaboo där hon bjöd på godis för 92 spänn. Sedan åkte vi hem till Moa och kollade på film, och nu sitter jag på Moas säng, hon äter pannkakor men jag ville icke ha för jag ska äta hemma med la familia. Om en timme kommer pappa och hämtar mig och då hoppas jag att han är snäll och kör mig till en affär där jag kan köpa något gott tills imorgon då vi har frilufsdag. Nu är Moa klar så vi får höras en annan gång. Ha det bra! / linnburmn♥



Här har vi flamsan! Hon är go & glad och hon lär sig nånting varje dag!

Kommentarer
Postat av: hon som lär sig något varje dag

omg, tycker jag är riktigt het på den sista bilden!!!

2012-02-24 @ 17:13:30
URL: http://moaforsstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu