Dum av dig

Godmorgon fina ni!
Klockan är 07.12 på en torsdag och jag är vaken, inte likt mig. Och vet ni? Har faktiskt varit vaken enda sen kl 06.20. Duktig jao. Men skulle duscha och grejer så det var lika bra. Igår kom min Hanna till mig och så övade vi lite på våran dans som vi ska göra på idrotten osv, det var kul. Sen åt jag, kollade lite på tv och sen somnade jag. Det var skönt. Var dock helt död imorse men fick sova 9 hela timmar och det är inget jag brukar få göra annars. Nu ska jag gå och klä på mig och sen ska jag äta en stor frukost nu när jag har lång tid på mig. Ha en bra dag! / linnburmn♥


Här har vi en bild som ni sett ett antal gånger, men
den är så skön. Hehe. Och på fredag kommer Hedvig
hit!!!!! Bästa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu