The worlds greatest

Hej på er! Idag fick vi ett litet sovmorgon då våran engelska var inställd. Det var skönt. Hade även en väldigt lång lunch pga fler inställda lektioner, så jag och några av de andra ekonomitjejerna gick och åt kina, standard för mig nu. Tror jag ätit där ca 10 gånger på bara 1 månad. Det var i alla fall jättemysigt och gott, som vanligt. Efter skolan kom pappa och hämtade mig och följde med mig till Apoteket. Sedan åkte vi hem, skönt att slippa åka buss. Yes. Nu sitter jag här, mätt och belåten. Gör inget vettigt alls...lite glass kanske? Det lät gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu