Stay with me

Just nu är jag lite irriterad då jag just skrev ett inlägg men allt försvann.
Godmorgon i alla fall! Ligger i min säng, helt slut och febrig. Min helg har varit toppen, har bl.a varit i Sala och kikat på Edvins golftävling. Igår kväll kom han hit och sov med mig också, och imorse ringde kl 5 då han skulle hem till Åtvidaberg igen. Så himla tråkigt... Kom hem och la mig igen och somnade om. Vaknade nu även fast jag har sovmorgon till 15.15, är det ens en sovmorgon? Min enda lektion då i alla fall, hur skönt som helst trotts att det är matte. Hoppas ni mår bra ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu