Malmjärn

Godmorgon! Sitter och väntar på att fina paret ska vakna. Har det jättebra här borta, verkligen, tur att jag åkte. Liiiite jobbigt att se på när Hedvig&Joel pussas bara, då saknar man sin kärlek extra mycket. Vädret är fint så efter frukosten står bad på schemat. Redan efter lunch sätter jag mig i bilen och åker hem för ikväll blir det klassparty hemma i Krylbo, dock inte hemma hos mig, men några få meter bort. Kommer nog bli en bra kväll tror jag, ska bli roligt att träffa min saknade "klass" som inte ens är min klass längre :( gjorde lite ont i hjärtat att skriva så... Ska försöka slänga upp något inlägg när jag kommer hem också. Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu