Ej trött

Hatar att inte kunna sova när jag verkligen måste det. Nu när jag ändå är vaken kan jag passa på att säga en sak som ni alla hört tusentals gånger, men...nu får ni höra det igen eftersom jag tycker att det är så bra. Det jag vill säga är att man ska behandla folk som man själv vill bli behandlad. Då blir resultatet bra, mycket bra, kanske inte alltid, men om alla tänker och gör så blir allt så mycket bättre. Tänkte att jag kanske blev trött av att blogga, ska se nu om det funkade. Godnatt #2 ❤ Tomaten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu