Dare to believe

Hej! Har inte så mycket tid till bloggen längre... Hur som helst. Jag lever och befinner mig just nu hemma i min säng. I fredags var jag som sagt och kollade på fotboll, sedan på kvällen sov jag hos Moa. Igår vaknade vi vid 10, vi åt frukost och gick sedan ut och gick 5 km. Kom hem och gjorde mat, badade bubbel, promenerade till tallen och åt kebabrulle, osv. På kvällen kom Nathalie också och då gick vi ut och umgicks med ett antal människor. Var tänkt att jag skulle sova kvar hos Moa men blev ändrat så åkte hem vid elva tiden och sen kom Edvin och sov med mig. Idag åkte han vid halv 1 och då åkte jag nästan direkt hem till Moa och var med henne och några till. Nu ska jag kika på handbollen då Sverige möter Frankrike. Ha det fint ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu