Bara -

Grinar lite. Dels för att Sverige förlorade men även för att min mage gör så ont, ni vet när man känner att 'nu dör jag', så ont gör det. Har ingen kompis att sova med ikväll, känns konstigt. Tror att det är tredje gången på hela sommarlovet som jag sover ensam. Min dator är sönder också, så kan inte ladda ned någon film att se på. Kan någon komma och göra lite + i mitt liv? Nu låter jag som ett emo, men det är jag inte. Vi hörs senare ikväll för nu ska jag gå och försöka övertala far min att ladda ned en film åt mig. Puss fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu