Välkommen in

Hejhej! Idag hade jag två lektioner, sen åt jag mat i matsalen. Efter det åkte jag och Mathilda till karlfeldt för Julia va sjuk. Hanna skjutsade mig, jättesnällt, Mathilda va också snäll som följde med mig för annars skulle jag fått åka själv, fast det hade jag inte gjort. Efter det mötte Hanna mig och då gick vi först till Ica för att låna deras toalett då båda va jätte kissnödiga, men Ica killen ville tydligen inte öppna den åt oss så vi gick till bullens istället och fick äntligen gå på toa, men då blev hon som jobbade där jätte sur för man var tydligen tvungen att köpa nåt om man skulle få låna deras toalett, ops! Dåligt tycker jag, tänk om man inte har pengar och håller på att kissa på sig? Vad gör man då? Inget jag kan svara på i alla fall. Just nu sitter jag i soffan och myser och nu ska jag vara flitig och lära mig en karta. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu