The way I loved you

Hej igen! Igår på kvällen busade jag lite med Moa och Johanna, sparkade boll bl a. Mycket kul! Idag vaknade jag, hann med att duscha och äta frukost och sedan kom farmor hit och åt med oss. Ikväll ska jag umgås med gosigt folk. Perfekt avslut på en toppen helg. Idag är det även 1 april vilket betyder att man får lura folk osv, och som alla år så går jag jämt på allt. Hittills har jag lyckas bli lurad hela åtta gånger, jag tror det räcker nu va? Ha en bra dag! ❤

Och juste det var nån som fråga i fall jag kunde lägga upp bilder på mitt rum, och haha ja det kan jag göra. Fixar det lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu